~ lyckligare nu

Min helg har bestått av en heldel!
I fredags myste jag med Jossan & Marcus, blev dock arg en längre stund, så arg så jag skakade, mådde illa och spräckte skärmen på telefonen..
 
I lördags hämtade jag Ludde vid tre, vi gick på bio - såg Ice Age 4 & efter det käkade vi middag på donken.
Åkte upp till Marcus en stund så Luddis fick träffa katterna och sen vidare hem. Väl hemma somnade Ludde direkt, så jag & M gick ut i samhället en stund, träffade lite folk och tog en öl.
 
Idag gick vi upp ganksa skapligt, åkte till M och har agerat flytthjälp nästan hela dagen. Nu ska vi krypa ner i sängen och kolla på nån dålig film innan det är sovdags för att vila upp oss inför en ny dag, och en ny vecka!
 
Godnatt alla nära & kära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0