bara för att få skriva av mig när ingen lyssnar.

Tänk om någon hade kunnat talat om för en, när man var liten, att vuxenlivet skulle göra så ont. Att det skulle suga så jävla hårt så man bara vill gräva ner sig i en mörk jävla grop och aldrig komma upp igen.
jag är så sjukt jävla less på att vara så sårbar. att aldrig någonsin kunna vara nöjd med mig själv. att alltid känna att jag måste förändra nånting. så jävla less på att gå runt och vara orolig hela tiden. oroa mig för att människor jag älskar ska försvinna. att bli sårad, och att någon ska göra mig något ont. bara så jävla förbannat trött på tamefan allt. att inte känna mig tillräcklig. att känna mig värdelös. att känna mig äcklig och ful. att inte vilja vara bland folk för då ska man gemföras. blöh. Tänk om någon, när man var liten, hade sagt att ''men lilla du, längta inte tills du blir stor, för vuxenlivet suger. Det gör ont & sårar.''
Tänkt om någon sagt så. eller tänk om någon hade kunnat bestämt att livet skulle gå som en dans. inga problem, inget som gör ont. fan.
tackochgodnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0